Concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de administrator public 27 decembrie 2011
Dată: 02.12.2011
CONSILIUL JUDEŢEAN DÂMBOVIŢA ANEXA nr. 1
la dispoziţia nr. 689/30.11.2011
A N U N Ţ
Consiliul Judeţean Dâmboviţa organizează în data de 27 decembrie 2011, la sediul său, concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de administrator public.
Criteriile generale pentru ocuparea postului de administrator public sunt:
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;
f) îndeplineşte criteriile specifice pentru ocuparea funcţiei;
g) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
h) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani.
Criteriile specifice pentru ocuparea postului de administrator public sunt:
studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul juridic,
experienţă în administraţia publică de minim 5 ani,
experienţă în funcţii de conducere de minim 5 ani,
capacitatea de exprimare (vorbit, scris, citit) în cel puţin o limbă de circulaţie internaţională – cel puţin nivel mediu,
are aptitudini legate de procesul decizional, de organizare şi coordonare, de analiză şi sinteză, control şi depistare deficienţe, rezolvare operativă şi eficientă a problemelor, capacitate de observaţie, capacitate relaţională cu superiorii, colegii, subordonaţii şi publicul, de consiliere şi îndrumare, gândire logică şi clară, capacitate de adaptare, capacitate de gestionare eficientă a resurselor alocale.
Proba scrisă a concursului va avea loc în data de 27 decembrie 2011, orele 1100 iar interviul în data de 29 decembrie 2011, orele 1500. Interviul va consta în prezentarea şi susţinerea de către candidaţi a unui proiect de management privind asigurarea desfăşurării în condiţii de performanţă a activităţii curente şi de perspectivă a Consiliului Judeţean Dâmboviţa.
În vederea înscrierii la concurs, candidaţii vor depune la Biroul resurse umane, evidenţa funcţiilor publice şi formare profesională al Consiliului Judeţean Dâmboviţa, Piaţa Tricolorului, nr.1, cam.110, et.IV, până la data de 12 decembrie 2011 un dosar de înscriere cuprinzând următoarele acte:
- copia actului de identitate;
- formularul de înscriere;
- curriculum vitae;
- copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
- copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în administraţia publică si vechimea în funcţii de conducere;
- cazierul judiciar;
- adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
- recomandare de la ultimul loc de muncă.
Copiile de pe actele prevăzute se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Formularul de înscriere se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretariatul comisiei de concurs din cadrul Biroului resurse umane, evidenţa funcţiilor publice şi formare profesională.
Bibliografia pentru concurs este cea prezentată anexat.
Relaţii suplimentare pot fi obţinute zilnic între orele 800 – 1600 la Biroul resurse umane, evidenţa funcţiilor publice şi formare profesională.
CONSILIUL JUDEŢEAN DÂMBOVIŢA ANEXA nr. 2
la dispoziţia nr. 689/30.11.2011
B I B L I O G R A F I E
pentru ocuparea funcţiei de administrator public
1. Constituţia României;
2. Legea nr.215 /2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Codul civil;
4. Codul de procedură civilă;
5. Codul Muncii - Legea nr.53/2003, cu modificările şi completările ulterioare ;
6. Legea nr. 188/1999, privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
7. Legea nr.393/2004 privind Statutul aleşilor locali, cu modificările ulterioare ;
8. Legea nr.554/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
9. Legea nr.24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare ;
Legea nr.213/1998, privind proprietatea publică şi regimul juridic al acesteia, cu modificările şi completările ulterioare;
Legea nr.33/1994 privind exproprierea pentru cauză de utilitate publică;
Legea nr.31/1990 privind societăţile comerciale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
O.G. nr.27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor;
Legea nr. 233/2002, pentru aprobarea O.G. nr. 27/2002, privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor;
Legea nr.161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnităţilor publice, a funcţiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupţiei, cu modificările şi completările ulterioare ;
O.U.G. nr.54/2006 privind regimul contractelor de concesiune, de bunuri proprietate publică, cu modificările ulterioare;
H.G. nr.168/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a O.U.G. nr.54/2006 privind regimul contractelor de concesiune de bunuri proprietate publică;
Legea nr.32/1994 privind sponsorizarea, cu modificările şi completările ulterioare ;
Ordonanţa Guvernului nr. 35/2002, pentru aprobarea regulamentului cadru de organizare şi funcţionare a consiliilor locale, cu modificările şi completările ulterioare ;
Legea nr. 52/2003, privind transparenţa decizională în administraţia publică ;
Legea nr. 544/2001, privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare ;
Hotărârea Guvernului nr. 123/2002, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001, privind liberul acces la informaţiile de interes public ;
23. Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu completările şi modificările ulterioare;
24. Hotărârea Guvernului nr. 925/2006, pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare;
25. H.G. nr.71/2007 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii prevăzute în O.G. nr.34/2006.
26. Legea nr. 315/2004, privind dezvoltarea regională în România, cu modificările şi completările ulterioare;
27. Hotărârea Guvernului nr. 457/2008, privind cadrul instituţional de coordonare şi de gestionare a instrumentelor structurale ;
28. Legea serviciilor comunitare de utilităţi publice nr. 51/2006 ;
29. Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările ulterioare;
30. Legea nr. 273/2006, privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare.